محاسبه دقیق قیمت پنجره دوجداره

loading...

محاسبه دقیق قیمت پنجره دوجداره عملی بسیار دشوار است. در این مقاله سعی کرده ایم نکاتی برای کاهش چشم گیر قیمت نهایی پنجره دوجداره به شما معرفی کنیم. قیمت ساخت پنجره دوجداره بر اساس نوع، اندازه و سبک متفاوت است. نصب پنجره های دو جداره در منزل شما دارای مزایایی است که می توانید در این مقاله بررسی کنید. هزینه پنجره ها بر اساس نوع خانه، تعداد اتاق خواب، تعداد پنجره ها و مدل پنجره، محاسبه می شود. قیمت پنجره UPVC بر اساس نوع پروفیل استفاده شده، اندازه و هزینه نصب، محاسبه می شود.

پنجره های آلومینیومی

قیمت پنجره های آلومینیومی دو جداره، بر اساس مواد و نوع نصب پنجره است. در مورد پنجره های آلومینیومی ما نمیتوانیم میانگین قیمت را برای آنها پیدا کنیم.
پنجره های چوبی

قیمت پنجره دو جداره چوبی، بر اساس اندازه، مواد و چگونگی نصب پنجره متغییر است. در میان پنجره های دوجداره  UPVC ارزان ترین گزینه به حساب می آید. بعد از UPVC، آلومینیوم  و در نهایت چوب، گران ترین مواد برای انتخاب به عنوان پنجره دوجداره است.

زمان و وقت بیشتری صرف کنید تا بتوانید با شرکت های بیشتری در مورد پنجره دوجداره صحبت کنید و قیمت های آن ها را در مورد نوع، مواد و اندازه پنجره ای که با خانه شما متناسب است، بدست آورید. شما قادر خواهید بود از بین این شرکت ها و مقایسه قیمت های آن ها، بهترین شرکت را انتخاب کنید.

نصب و راه اندازی پنجره دوجداره وین تک می تواند تأثیر طولانی مدت بر عملکرد آن داشته باشد. به همین دلیل استفاده از متخصصین این صنعت بسیار حائز اهمیت است. نصب نا مناسب پنجره دوجداره توسط افراد نابلد می تواند باعث نشتی، ورود آب باران و گرد غبار به داخل اماکن شود. همچنین نصب نادرست ممکن است باعث شود که پنجره دوجداره بخوبی باز یا بسته نشود. اگر چه حتی نصب پنجره دوجداره هزینه زیادی برای شما در بر داشته باشد، اما باید همیشه این سرمایه گذاری ارزشمند را در نظر بگیرید. در طولانی مدت شما در  زمان، پول و انرژی صرفه جویی خواهید کرد.

هنگام خرید پنجره دوجداره وین تک، می توانید گزینه ای برای دریافت ضمانت نامه داشته باشید. اکثر شرکت ها گارانتی خوبی ارائه می دهند و پنجره های خانه تان را گارانتی می کنند. با این حال، اگر مشکل بودجه دارید، ممکن است وسوسه شوید که پنجره ای بدون ضمانت را خریداری کنید. اما توجه داشته باشید که ممکن است به هر دلیلی پنجره شما دچار مشکل شود و یا اتفاقاتی مانند آتش سوزی یا سیل رخ دهند. در صورت داشتن گارانتی به راحتی می توانید آن ها را بدون هزینه اضافی تعویض کنید.
سبک پنجره
هر سبک پنجره با انواع مختلفی از جزئیات و هزینه های مرتبط، همراه است. برای پنجره های بزرگ، هزینه های مربوط به پروفیل و نصب، ابزار و یراق آلات بیشتر می شود. در نظر داشته باشید که به خاطر صرفه جویی در هزینه، سبک مورد نظرتان را قربانی نکنید. این که آیا شما در حال طراحی یک خانه مدرن و یا سنتی هستید، می توانید پنجره ای متناسب با نوع طراحی آن را انتخاب کنید. اگر دوست دارید که همیشه هوای تازه ای به داخل خانه بیاید .

معرفی پرده پنجره UPVC

با گسترش استفاده از پنجره های دوجداره ،نسل جدید پرده ها با نام پرده پلیسه ای -مناسب جهت  پنجره UPVC -اینگونه پنجره ها به بازار عرضه شده است که با توجه به نوع بازشو پنجره دوجداره کاربری آنها را آسان نموده است.

پرده پلیسه ای، پرده ای مدرن و دکوراتیو است که با انتشار نور مناسب فضای مناسبی را برای محیط ایجاد کند.
همچنین پرده پلیسه ای با وجود تنوع زیاد در طرح و رنگ می تواند برای هرگونه سلیقه و فضایی استفاده شود.

پرده پنچره UPVC

خواص پرده پلیسه ای پنجره UPVC

• به علت استفاده از پلی استر در جنس این پرده ها و پوشش اکرلیک و پلی اورتان، پرده پلیسه ای قابل شستشو می باشد.
• به علت پوشش آنتی استاتیک گرد و غبار کمتری بر روی پرده پلیسه ای می نشیند.
• به علت وجود پوشش آنتی یووی، رنگ و طرح پرده ها در مقابل اشعه UV خورشید مقاوم می گردد.
• در پنجره های دوجداره upvc به علت اینکه پرده پلیسه ای بر روی پروفیل بازشو نصب می گردد. امکان باز و بسته شدن پنجره ها به آسانی صورت خواهد پذیرفت.
فضاهای پیشنهادی، برای استفاده از پرده پلیسه ای
• مسکونی و ویلایی
• اداری، تجاری و بیمارستان ها
• سالن ورزشی
• آشپزخانه ها (به دلیل خاصیت آنتی استاتیکی) و اتاق خواب
• ساختمان های تجاری با شیشه های بزرگ
• محیط های اداری که با تابش نور در مانیتور مانع از دید کارکنان می شود

پروفیل upvc مورد استفاده در این نوع درب دو جداره به صورت پهن تر از لنگه پنجره دوجداره می باشد که به آن ساش درب ویا لنگه درب گفته می شود،دلیل پهن تر بودن این پروفیل این است که بتوتند شیشه بزرگتری در خود نگه داشته و می توان یراق آلات قفل دار و سویچی  درب را داخل آن جا داد. با توجه به سلیقه مشتری می توان داخل درب را کامل شیشه دوجداره گذاشته و یا قسمتی از درب را شیشه دوجداره و قسمت دیگر را پنل از جنس upvc  قرار داد. درب سرویسی یو پی وی سی که از اسمش پیداست در دستشویی و حمام مورد استفاده قرار می گیرد که در این نوع درب یراق آلات سرویسی و (ساش)تمام پنل و یا قسمتی از بالای آن شیشه و بقیه یا پنل تهیه می شود.

این نوع درب در ابعاد مختلف امکان تولید داشته وبا توجه به نیاز فردی میتوان از ابعاد بزرگ یا کوچک استفاده کرد تفاوت عمده درب های تولید شده با پروفیل پنجره UPVC و دربهای تولید شده باپروفیل درب upvc در بکارگیری نوع پروفیل آن میباشد در دربهای ساخته شده با پروفیل پنجره نمیتوان یراق آلات درب را نصب کرد در صورتیکه درب های تولیدی با پروفیل درب را میتوان به یراق آلات مخصوص درب مجهز نمود.

در بکارگیری درب ها در سرویس طبیعتا می خواهیم از پانلهای یو پی وی سی استفاده کنیم تا حریم سرویس حفظ گردد این کار به دو گونه امکانپذیر است اول اینکه ما کتیبه ای را از کف با ارتفاع ۳۰ ال ۵۰ سانتیمتر پانل کرده و ما بقی دارای شیشه های سمبلاست باشد و دوم اینکه کل درب با استفاده از پانل یو پی وی سی پوشیده گردد. که در حالت دوم ما دارای دربی با مقاومت بالاتری خواهیم بود که بیشتر در مراکز عمومی استفاده میگردد.

در ایران بیشتر از پنجره دو جداره upvc تک حالته و پنجره ه دو جداره upvc دو حالته وپنجره دو جداره در بالکنی و سرویسی در بین سازندگان استفاده می شود. در شهر های بزرگ به خاطرآلودگی هوااز در و پنجره های کشویی استفاده نمی شود زیرا این گونه پنجره ها درزبندی خوبی ندارند ولی در پنجره های تک و دو حالته درزبندی با ضریب بالایی انجام می گردد.

مزایای پنجره دو جداره UPVC ما را ترقیب مینماید تا پنجره های قدیمی خود را تعویض نماییم:

    عایق بسیار مناسب برای مهار پرت انرژی و جلوگیری ازهدر رفت انرژی.
    عایق صوتی مناسب برای جلوگیری از آلودگیهای صوتی و ایجاد محیطی آرام.
    مناسبترین عایق بندی و آبندی جهت جلوگیری از نفوذ آب در بارشها.
    دارا بودن درز بندیهای بسیار مناسب و جلوگیری از هر گونه ورود گرد و غبار.
    کار آمد در جهت حفظ محیط زیست بدلیل مهار انرژی و کم کردن مصرف سوختهای فصیلی در نتیجه کمک به حفظ آلودگی هوا.
    کنترل هزینه های خرید تاسیسات گرما زا و سرما زا، بدلیل نیاز به دستگاههای کم توان و کوچکتر و همچنین نیاز به اختصاص فضای کوچکتر به این تاسیسات بدلیل کوچکتر شدن تاسیسات برودتی و حرارتی.
    کاهش هزینه های انرژی حاصل از استحلاک کمتر دستگاههای تاسیساتی بدلیل نیاز به کارکرد و مصرف کمتر.
    شادابی بخشی به محل فعالیت و زندگی بدلیل جلوگیری از مصرف اکسیژن محیط بدلیل استفاده زیاد از دستگاههایی مانند شوفاژ بخاری و غیره و همچنین حفظ محیط از آلودگیهای محیطی.
    جلوگیری از فرسایش اسباب و وسایلی اعم از مبل و فرش و … بر اثر نشست دوده و …
    مهار اشعه uv بوسیله شیشه های مخصوص دو جداره.
    تنوع در طرحهای مختلف خم و اشکال هندسی مختلف.
    عدم تغییر رنگ در شرایط آب و هوایی مختلف.
    عدم نیاز به رنگ کاری سالانه بدلیل ثبات رنگ و کیفیت بالای جلا و رنگ برای دهها سال.
    محصولی با درجات بالای بهداشتی و عدم جذب حشرات به خود.
    قابلیت نصب این محصول پس از اتمام و فینیشینگ ساختمان.
    عدم اشتعال.
    حفاظت از محیط زیست بدلیل قابلیت بازیافت چند باره در صنعت.
    نصب سریع و آسان محصول بدون نیاز به تخریب.
    ایمنی بالا بدلیل مجهز بودن به ورقهای داخلی گالوانیزه و مقاومت در برابر خمش.
    تنوع در طرحهای بازشوها و اشکال مختلف ترکیبی .
    قابلیت ارائه پروفیلهای رنگی و روکشدار در طرحهای مختلف هماهنگ با دکوراسیون.
    مقاومت در برابر زلزله.
    مقاومت بسیار بالا در برابر پوسیدگی و خوردگی.
    مقاومت بالا در شرایط آب و هوایی متغییر شب و روز مانند اختلاف دماهای کویری و کوهستانی شدید.
    قابلیت نصب پرده کرکره و توری های مخصوص به خود.
    عدم ایجاد بخارات روی شیشه.
    امکان دهی برای استفاده از فضاهای نزدیک پنجره.

ساخت بزرگترین کارخانه تولید یراق آلات پنجره دو جداره UPVC و آلومینیوم اروپا در شهریور ماه امسال آغاز گردید. شرکت KALE تولید کننده یراق آلات درب و پنجره دو جداره و آلومینیوم با سابقه طولانی، با بهره برداری از این مجموعه صنعتی بزرگ، ظرفیت تولید محصولات خود را تا ۵ برابر افزایش می دهد. مدیرعامل گروه KALE ترکیه اعلام کرد: “پس از ۶۰ سال تولید با کیفیت یراق آلات درب و پنجره و نیز حضور تجاری در بیش از ۱۰۲ کشور و بازارهای جهانی، برآنیم که با احداث بزرگترین کارخانه یراق آلات اروپا پاسخگوی نیاز شرکای تجاری خود باشیم.” در ادامه با بیان اینکه در این مجموعه جدید از خطوط تولیدی تمام خودکار و آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده خواهد شد، تاکید کرد آزمایشگاه و کنترل کیفی تولید محصولات نیز با نظارت دائم ift و RAL آلمان خواهد بود.
در حال حاضر شرکت کاله با توجه به تجربه ۶۰ ساله خود در این عرصه، یراق آلات درب و پنجره دو جداره خود را به مدت ۱۰ سال گارانتی می نماید، با این حال طبق آزمایشات انجام شده یراق آلات درب و پنجره دو جداره کاله به مدت طولانی تری بدون هیچ مشکلی قابل استفاده می باشد. لازم بذکر است این محصولات کاملا منطبق با استانداردهای جهانی و دارای گواهینامه های کیفی SEPRO,GOST,DIN,TSE می باشند.

 آلاچیق دوجداره UPVC (آلاچیق شیشه ای) محلی سرپوشیده در یک فضای باز و سرسبز است که محل مناسبی برای استراحت و کسب آرامش در فضایی آزاد و هوای پاک می­باشد و سرپوشیده بودن آن مانع از باران و آفتاب مستقیم خواهد بودو در عین حال سازه ای است که از دیوارهای UPVC و پنجره دوجداره و سقف شیشه ای تشکیل شده است و کاربردهای فراوانی از جمله بصورت گلخانه، چایخانه، اتاق آفتابی، مکانی برای استراحت و یا مطالعه و غیره استفاده کرد. این سازه زیبا در بیشتر نقاط دنیا برای نگهداری گل و گیاه استفاده می شود و فضایی مناسب جهت استفاده در حیاط و باغ و پشت بام می باشد. بدلیل استفاده از درب و پنجره UPVC دوجداره، در کنار ارتباط با فضای خارج آلاچیق نسبت به آن نیز ایزوله می باشد.

به طور کلی محل نصب آلاچیق از قاعده ی خاصی پیروی نمی کنند و کاملا بر پایه سلیقه و درخواست مشتریان می باشد. گاهی آلاچیق ها را کنار استخرها، آب نماها یا در بلندی باغ ها، در میان درختان و یا در پشت بام منازل ، بنا می کنند. همچنین به دلیل تنوع رنگ بسیار بالای آلاچیق آرشا، شما می توانید هر رنگی را که مایل هستید انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *