درباره جراحی Tummy Tuck اطلاعات

loading...

جراحی شکم محکم و صاف ، مشخصه یک کانتور زیبا از بدن است. معده شکمی ، شخصی سازی شده با نیازهای شما ، می تواند به شما در بهبود شکل شکم برای سالهای بعد کمک کند. درباره این روش تقویت زندگی از جراحان متخصص زیبایی ABCS مطلع شوید.

حدود قیمت
TUMMY TUCK
۴۰۰۰ دلار – ۱۸،۰۰۰ دلار *
* بر اساس بررسی ملی ABCS
گالری قبل و بعد
آلبوم عکس:
مشاهده نتایج
واقعیت
بیماران
برو »
Tummy Tuck چیست؟
شکم عمل شکم را محکم می کند و تغییر شکل می دهد و به شکل ظاهری کلی و باریک تر زیبایی می بخشد. داشتن صاف تر و تیز تر می تواند به طرز چشمگیری در متناسب و زیبایی ظاهر لباس بهبود بخشد و به شما کمک کند احساس اطمینان و راحتی بیشتری در بدن داشته باشید.

در طی عمل ، ماهیچه های شکمی سفت و بیش از حد می شوند ، پوست خنجک از بین می رود ، یک شکم بیرون زده را اصلاح می کنید و میانه را صاف تر می کنید و بهتر جلوه می کنید. مخازن شکم برای زنان و مردان روشهای رایج است ، به ویژه آنهایی که بدنشان از دست دادن وزن یا بارداری دستخوش تغییرات چشمگیری شده است.

چه کسی می تواند از یک Tummy Tuck بهره ببرد؟
تصمیم به انجام هر روش آرایشی شخصی است و بیماران به دلایل مختلف تصمیم به داشتن کامیون شکم دارند. بهترین کاندیداها از نظر وزن ایده آل بدنشان نزدیک یا نزدیک هستند ، افراد غیر سیگاری از نظر سلامتی هستند و انتظارات واقع بینانه ای را در مورد آنچه که جراحی می تواند برای آنها به دست آورد ، دارند. اگر هر یک از موارد زیر شما را توصیف کرده است ، معاینه شکم گزینه ای برای در نظر گرفتن است:

رژیم غذایی و ورزش به شما در کاهش وزن کمک کرده است ، اما شکم شما هنوز بیرون زده و فاقد تن است.
ماهیچه ها و پوست شکم شما به دنبال بارداری کشیده و گنگ است.
بعد از از دست دادن مقادیر قابل توجهی وزن ، اکنون پوست شل و اضافی به دور شکم آویزان شده اید.
شما همیشه شکمی داشته اید که "بیرون می زند" ، حتی اگر از نظر شکل بسیار خوبی باشید.
معده شکمی می تواند به بیماران در هر یک از این شرایط کمک کند تا آنچه را که در مورد شکل خود نمی پسندند برطرف کنند و به شکم محکم تر و شفاف تر برسند.

abcs-tummy-tuck-01b-branman
شکم شکم می تواند به ایجاد شکم محکم تر و شفاف تر کمک کند.

نحوه انتخاب یک جراح زیبایی
هنگام در نظر گرفتن عمل جراحی شکم ، تنها مهمترین انتخاب شما تصمیم گیری در مورد جراح زیبایی برای انجام روش شما است. جراحی Tummy tuck برای اطمینان از یک نتیجه ایمن و موفق ، نیاز به آموزش و تجربه تخصصی دارد. هنگامی که با یک جراح بالقوه آرایشی مشورت می کنید ، حتماً سؤال کنید که چه تعداد از تومورهای شکمی او انجام داده است و در مورد اینکه چند مرتبه جراح این روش را انجام می دهد.

»جستجو برای یک جراح زیبایی ABCS
همیشه آموزش و مجوز هیئت مدیره یک جراح زیبایی را تأیید کنید. انتخاب یک جراح زیبایی آرایشی و بهداشتی به هیئت مدیره اطمینان می دهد که شخصی که عمل شما را انجام داده است ، آموزش رسمی در جراحی زیبایی شکم داشته و انجام عمل شما در یک مرکز جراحی کاملاً معتبر انجام خواهد شد. بیاموزید که چرا این مهم است »

سرانجام ، قبل و بعد از عکس ها ، به نتایج حاصل از بیمارانی که قبل از عمل جراحی شبیه بدن شما است ، توجه کنید – این به شما کمک می کند تا از حس زیبایی شناسی آن جراح ایده بگیرید.

انواع Tummy Tucks
هیچ دو بیمار با نگرانی های یکسان شروع نمی کنند و هیچ یک از دو بیمار اهداف دقیقاً یکسانی ندارند. جراح زیبایی شما نوع توکیوم را توصیه می کند که به نتیجه مطلوب شما برسد و با حداقل زخم های ممکن نتیجه ای طبیعی به نظر می رسد.

Mini-Tummy Tuck: شکم تحتانی با جراحی کمتر گسترده را بهبود می بخشد
آیا شما به طور عمده از "پوچ" یا پوست شل و علائم کشش در زیر دکمه شکم رنج می برید؟ یک مینی تومور کوچک ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. این روش شامل یک برش منفرد درست در بالای تپه کبدی می باشد که از طریق آن جراح زیبایی شما عضلات سست را محکم می کند (صاف کردن "شاخک") و از بین بردن پوست اضافی برای احیای دیواره صاف و صاف شکم.

جای زخم حاصل از یک توپی کوچک ، یک خط باریک و افقی است که به طور معمول فقط چند سانتی متر طول دارد. مزایای استفاده از یک مینی تومور شامل یک روش کوتاه تر ، کمتر درگیر ، بهبودی سریعتر و شکم پایین تر و شفاف تر است که در لباس شنا و لباس مناسب بهتر به نظر می رسد.

کلاسیک یا "کامل" Tummy Tuck: شکم فوقانی و تحتانی را بهبود می بخشد
آیا شما از گرد بودن و / یا چین خوردگی بیش از حد پوست در بالای دکمه شکم خود ناراحت هستید؟ یک تومور کامل شکم ، که به طول کامل دیواره شکم می پردازد ، ممکن است بهترین نتیجه را کسب کند. جراح زیبایی شما از طریق یک برش افقی یا U شکل ، که در بالای تپه خاکی ایجاد شده است ، پوست اضافی را برداشته و عضلات شکم را محکم تر می کند. در بعضی موارد ، برش دوم در اطراف ناف صورت می گیرد تا پوست اضافی را بالای دکمه شکم برطرف کرده و به طبیعی ترین نتایج بدست آورد.

جای زخم حاصل از یک تومور کامل شکم شبیه به مینی شکم است اما به طور معمول طولانی تر خواهد بود ، از استخوان لگن تا استخوان لگن. با این وجود ، یک اسکار کامل شکم معمولاً می تواند در زیر یک لباس شنا مخفی شود. مزایای استفاده از شکم کامل شامل موارد زیر است.

هزینه لیپوماتیک 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *