آیا میلگرد بهتر از مش سیم است؟

loading...

آیا میلگرد بهتر از مش سیم است؟
استحکام نسبی مش سیم در مقابل میلگرد برای تقویت یک صفحه بتونی. دوستی دارم که آلمانی است و او می گوید مش سیم بسیار قوی تر از میله های فولادی (میلگرد) است و در آلمان به دلیل تقویت صفحات بتونی مجبور است. … تیرهای میلگرد گره خورده ، با میلگرد برای تقویت کف وجود دارد.

قیمت روز میلگرد 

آیا می توانید سیمان را بالای چمن بریزید؟
ارزان و همه کاره و ریختن آن آسان است ، بتن سالها طول می کشد در جاده. می توانید آن را تقریباً در همه جا – از جمله روی چمنزار ، بریزید. اگرچه کار کمی طول می کشد ، بتن را بر روی چمنزار ریخته تا آن روشی را که همیشه می خواستید و یا آن پیشگیری از کاشت را که قبلاً فقط در مورد آن آرزو می کنید ، ایجاد کنید.

چرا سیم را در بتن قرار می دهید؟
دلیل اصلی عدم نیاز به مواد تقویت شده از فولاد مانند پارچه سیم جوش داده شده در صفحه بتونی به دلیل اینکه بتن مقاومت کمی در برابر تنش دارد. با افزودن پارچه به دال ، استحکام کششی را به آن اضافه می کنید ، زیرا فولاد از نظر کشش بسیار قوی است.

ضخامت بتن برای یک درایو چقدر لازم است؟
در مورد ضخامت ، روکش های غیر تقویت شده چهار اینچ ضخامت برای پیشران های اتومبیل مسافری استاندارد است. برای وسایل نقلیه سنگین تر ، ضخامت پنج اینچ توصیه می شود. برای از بین بردن آب در حالت ایستاده ، مسیر باریکه باید حداقل به میزان یک درصد یا ۱/۸ اینچ در هر پا به سمت خیابان شیب یابد تا زهکشی مناسب انجام شود

به جای میلگرد از چه چیزی می توانم استفاده کنم؟
گزینه های جایگزین میلگرد استاندارد شامل جایگزین های پلاستیکی ، میلگرد فولادی مقاوم در برابر خوردگی و استفاده از گزینه های مستقیم است.
گزینه های پلاستیکی پلاستیک تقویت شده با فیبر (FRP) محصولی نسبتاً جدید است. …
فولاد مقاوم در برابر خوردگی. …
گزینه های دیگر

بهترین پایه برای اسلب بتونی چیست؟
زیرسطحی و فرعی پایه و اساس یک تخته بتونی هستند و نقش اساسی در عملکرد آن دارند. طبق کد ACI ، زیرسازی یک خاک طبیعی جمع و جور و بهبود یافته است یا آب زیرزمینی آورده شده است.

آیا فقط می توانید سنگفرش ها را روی علف ها بگذرانید؟
اگرچه می توان سنگفرش ها را به طور مستقیم بر روی زمین بدون حفاری درآورد ، اما با گذشت زمان آنها غرق می شوند و ناهموار می شوند که این امر ممکن است منجر به سنگفرش های ترک خورده و حمله کامل به وسیله علفهای هرز و چمن شود.

کجا باید میلگرد را در یک صفحه قرار دهید؟
بنابراین ، برای یک صفحه بتونی مسکونی معمولی ۱۰۰ میلی متر ، میلگرد باید در عمق تقریبی دو سوم ضخامت دال از سطح آن قرار گیرد. قرار دادن میلگرد در پایین دال هیچ مزیتی برای بتن نخواهد داشت.

http://nameavaran.ir/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *