نگهداری از کامپیوتر های امروزی شبکه

loading...

رایانه های امروزی دارای اشکال و اندازه های مختلفی هستند و هر یک از آنها در هر زمان ما را به دنیای دیجیتال خود متصل می کنند. چه برای کار یا بازی به مجموعه دستگاه های خود وابسته باشید ، نگه داشتن آنها در شرایط بی عیب و نقص از اهمیت بالایی برخوردار است. از جذابیت های آرایشی و زیبایی آنها گرفته تا عملکرد عملیاتی آنها ، یک کامپیوتر خوب نگهداری خوب به نظر می رسد ، ماندگاری بیشتری دارد و عملکرد مطلوبی دارد.

نگه داشتن رایانه در شرایط نوک عمر ، عمر رایانه شخصی شما را چه در داخل و چه در خارج افزایش می دهد. سیستم عامل بدون مشکل ، بیش از حد گرم شدن پردازنده مرکزی یا باتری خالی شدن سریع از مشکلات رایانه ای قابل اجتناب است که کمی تعمیر و نگهداری منظم می تواند در برابر آنها دفاع کند. بیایید نگاهی به این ۱۰ نکته اساسی در زمینه نگهداری و تعمیرات بیندازیم ، بنابراین رایانه شخصی شما سالها عملکرد پرقدرت و جذابیت زیبایی را مشاهده خواهد کرد.

نگهداری از کامپیوترهای شبکه

تنها چیزی که از کار با کابلهای طولانی و گیج کننده ناامیدکننده تر است ، مخلوط شدن و درهم آمدن همه آنها است. اتصال دنیای دیجیتال به شما الزامی است ، بنابراین اتصال کابل ها یک گزینه عملی نیست. وقت گذاشتن برای سر و صدا و سازماندهی توده های مار مانند سیم هایی که از نوار برق و پورت های PC شما تخم ریزی می شوند ، اولین قدم عالی برای کاربران دسک تاپ و لپ تاپ است. این نکات مربوط به سازماندهی سیم را امتحان کنید:

تعمیر و نگهداری رایانه های شبکه عملی است که کامپیوترها را در حالت تعمیر مناسب نگه می دارد. رایانه ای که حاوی گرد و غبار و آوار جمع شده است ممکن است به درستی کار نکند. گرد و غبار و آوار در نتیجه خنک کننده هوا جمع می شود. هر فیلتری که برای کاهش این مورد استفاده شود ، به سرویس و تغییرات منظم نیاز دارد.

چهار نوع نگهداری نرم افزار وجود دارد

تعمیر و نگهداری نرم افزار اصلاحی.
تعمیر و نگهداری نرم افزار تطبیقی.
تعمیر و نگهداری نرم افزار بی نقص.
نگهداری نرم افزار پیشگیرانه.

اگر به دنبال تعمیر و نگهداری کامپیوتر هستید ، به روز نگه داشتن سیستم عامل خود یکی از ساده ترین راه حل ها است. صرف نظر از اینکه شما وفادار به ویندوز ، مک یا لینوکس هستید ، به روزرسانی رایانه در صورت وجود وصله های جدید ، اطمینان حاصل می کند که رایانه شما در حد عالی عملکرد است.
ویندوز ۱۰ به دلیل هماهنگی کاربران با بررسی های به روزرسانی یک بار در روز شناخته شده است. این اسکن خودکار در پس زمینه اتفاق می افتد و همیشه در صورت وجود نرم افزارهای مهم یا وصله های سیستم عامل که باید انجام شود ، همیشه به شما اطلاع می دهد. هدف نهایی بهینه سازی عملکرد رایانه است ، بنابراین هنگامی که ویندوز پیشنهاد می کند به روزرسانی کنید ، باید این کار را انجام دهید.

تعمیر و نگهداری کامپیوتر و انواع آن چیست؟

دو مولفه اصلی تعمیر و نگهداری سیستم ، نگهداری پیشگیرانه و اصلاحی است. تعمیر و نگهداری پیشگیرانه شامل اتخاذ تدابیری برای کمک به عملکرد سیستم است ، در حالی که تعمیر و نگهداری اصلاحی شامل تعویض یا تعمیر سیستم یا اجزای آن پس از خرابی سیستم است.  روند به روز نگه داشتن پرونده ها با افزودن ، تغییر یا حذف اطلاعات. روند بازرسی پرونده ها به منظور جایگزینی پوشه های پرونده های فرسوده ، اصلاح اسناد پاره شده ، از بین بردن کپی های تکراری ، مکان یابی سو استفاده های احتمالی و اطمینان از ترتیب مناسب مطالب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *