برآورد محافظه کارانه

loading...

 برآورد محافظه کارانه

اگر تعداد کل دانش آموزانی را که یک معلم در ۵ سال طول می کشد تا تجربه شود ، حتی با برآورد محافظه کارانه ، در نظر بگیرید ، می توانیم حدس بزنیم که حداقل ۱۲۵ دانش آموز وجود دارد که از کیفیت تحصیلات بالاتری نسبت به همسالان خود برخوردار نیستند. در کلاسهایی با معلمان باتجربه تر این را در تمام معلمان جدید یک مدرسه ضرب کنید و دانش آموزان به طور تصاعدی می توانند در این تعداد باشند. این مسئله خصوصاً نگران کننده است زیرا تقریباً نیمی از نیروهای معلم فعلی بازنشسته می شوند یا تا سال ۲۰۱۵ از آن خارج می شوند. به این معنی که تمام این تجربه همراه آن است و با معلمین کم تجربه جایگزین می شود (هوسار و بیلی ، ۲۰۰۹). مسلماً ، هیچ کس نمی تواند ۱۰۰٪ در سال اول خود در کلاس موثر باشد ، اما اگر معلمان به عنوان یک دانشجوی کارشناسی بیشتر از یک دانش آموز برخوردار باشند و از دانش محتوایی لازم برخوردار باشند ، تعداد دانش آموزانی که می جنگند به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

واقعیت این است که بسیاری از معلمان مانده اند که مطالب لازم برای آموزش شروع خواندن را به تنهایی یاد بگیرند. این امر غالباً از طریق تجربه تدریس ، برنامه های خواندن یا تلاش های فردی فردی حاصل می شود. این می تواند نتیجه این واقعیت باشد که از استادان نمی توان انتظار داشت آنچه را که نمی دانند آموزش دهند. Binks (2008) با استفاده از ۱۱۴ استاد آموزش معلم و ۱۷۳ نفر از دانشجویان خود ، از نظرسنجی و ساختاری در سطح زبان پایه استفاده كرد. به طور کلی ، اساتید در زمینه های آوایی و مورفولوژی کمترین امتیاز را کسب کردند. جای تعجب نیست که دانش آموزان آنها نیز در همان مناطق نمره ضعیفی کسب کردند. با این حال ، دانش آموزانی که توسط معلمانی که در همان مناطق نمره بالاتری کسب کرده اند ، آموزش داده می شوند ، نمره بالاتری نسبت به همسالان خود دارند که معلمان آنها نیز نمره خوبی کسب نکرده اند. این مطالعه به تنهایی س questionالی را که مربیان آواشناسی اغلب می شنویم ، توضیح می دهد: "چرا ما این موارد را در دانشگاه یاد نگرفتیم؟" خوب ، چون اساتید شما هم نمی دانستند.

http://coooocauia.ir/lifestyle-story/story.html

http://majgoaltoday.ir/mylife-so-good/post_1.html

http://ovewrcahan.ir/cat1/readmore.html

http://canorcantsee.ir/More/index.html

http://lastfine.ir/Telephone/index.html

http://imaviaforth.ir/Best-Practice/Post-32.html

http://translafurr.ir/translate/cute-anmimal.html

http://zaaakrg.ir/wrapper/index.html

http://prosentiational.ir/history/index.html

http://joshjjjjbz.ir/

http://comeandgoforlive.ir/blue/password/

http://showmewhatyoucando.ir/english/word/suite-top-fans/

http://illgiveitupforit.ir/2019/02/06/%D8%B9%D8%B5%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF/

http://giveitfortimeforlast.ir/systems/john-th/wish/

http://hereyouarekid2022.ir/think.php

http://wrong-is-bad-bad-is-good.ir/arian.html

http://search-top-the-record.ir/2020/10/08/EU/set-permission-755-reset-/

http://twioooo2.ir/videos/p/2020/10/07/kamala-harris-mike-pence/

http://hellalotofgoodness.ir/george-sw/

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *