چگونه یک پرستار مطمئن با تجربه و با سابقه انتخاب کنیم؟

loading...

انتخاب پرستار مطمئن با تجربه و با سابقه نیازمند تحقیق و بررسی بسیار می باشد.در سالیان اخیر با تغییر سبک و روش زندگی کم بود وقت،نبود تخصص،مشکلات اقتصادی،هزینه های بالای مراکز درمانی مزید بر علت شده که مردم بجای نگهداری بیمار و سالمند خود در بیمارستان این کار را در منزل و با حضور پزشک یا پرستار در کنار خود انجام دهند.

چرا از پرستار استفاده می کنیم؟

۱- برخی از سالمندان، به دلیل کهولت سن و شرایط ضعیف جسمانی، نیاز به نگهداری و مراقبت های درست پزشکی دارند یکی از خدماتی که توسط مراکز پرستاری ناجی ارائه می شود پرستار سالمند در منزل بوده که با کمک این پرستار مراقبت و نگهداری از سالمندان، مدیریت در درمان بیماری های مزمن مثل دیابت و فشارخون بالا و تنگی نفس و همچنین آموزش و مشاوره به اعضای خانواده ی سالمند انجام می شود در نتیجه اعضای خانواده می توانند با اطمینان و بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای به امور خود برسند.

۲ -بسیاری از خانواده های شاغل که در ساعتهایی از شبانه روز به خاطر مشغله های کاری یا هر دلیل دیگری فرصت کافی برای رسیدگی به امور فرزندان خود ندارند از شخصی تحت عنوان پرستار کودک برای مراقبت از کودکان خود کمک می گیرند و این شخص با هدف کسب درآمد، روزانه حداقل دو ساعت در خصوص نگهداری و آموزش کودکان از طریق بازی و سرگرمی به صورت خصوصی فعالیت می کند. کارشناسان ما در تیم ناجی با توجه به سن و جنسیت فرزند شما پرستار مناسبی را پیشنهاد می کنند.

۳- بیماران پس از مرخص شدن از بیمارستان یا برای ادامه درمان به منزل خود می روند. به این علت که هزینه های بیمارستان بالاست. همچنین دوری از فضای خانواده و اعضای خانواده سبب می شود خود خانواده ها به فکر استفاده از مراقب بیمار در منزل باشند. چون علاوه بر نظارت و حضور خود اعضا خانواده،پرستار امورات شخصی بیمار و مراقبت و نگهداری بیمار را در منزل انجام می دهد.

۴- گاهی اوقات بر اساس نیاز هر خانواده و برای نگهداری و مراقبت اعضای خانواده که به دلایل مختلف می باشد، به پرستار نیاز پیدا می کنند. پرستار در منزل می تواند در امورات منزل مراقبت از بیمار و سالمند و نگهداری از کودک کمک شایانی به خانواده ها برای برنامه ریزی بهتر و اطمینان از سلامت آنها کمک کند.

۵- پرستار نوزاد و مراقب کودک در سبک زندگی امروزه نقش به سزایی ایفا می کند. پدر مادرها به دلیل مشغله های کاری و دانشگاهی عموما نمی توانند به صورت تمام وقت پیش نوزادان و کودکان خود باشند. مادران شاغل دولتی بسته به نوع شغل آن ها ممکن است از مرخصی های بعد از زایمان هم استفاده کنند. در این مقطع با استفاده از پرستار مناسب برنامه ریزی زندگی خود انجام دهید به طوری که فرزند شما از تنهایی آسیب نبیند.

تیم مرکز پرستاری ناجی با تکیه بر تجربه و آگاهی از آخرین روش های پرستاری،نگهداری سالمندان، بیماران و کودکان از تمامی پرستاران و بهیاران در هنگام استخدام از نظر هویت، سطح توانایی و مهارت، حسن اخلاق، سابقه و دریافت مدارک شخصی بررسی تاییدیه های لازم گرفته می شود.برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات پرستاری به وب سایت www.parastari.ir مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۸۸۴۶۴۰۰۰ تماس برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *